Broń biała Atak Atak bez bonusów PK: 1 Obrona Znacznie zwiększa prawdopodobieństwo na obronę ataku przeciwnika. PK: 1
Potężny atak (wymaga nauczania) Efekty: -2 obrona + 2 atak przez jedną turę na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 4 PK: 4
Lepszy potężny atak (wymaga nauczania) Efekty: -3 obrona przez dwie tury na siebie +4 atak przez jedną turę na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 7 PK: 8
Mistrzowski potężny atak (wymaga nauczania) Efekty: -4 obrona +4 atak przez jedną turę na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 9 PK: 10
Grad ciosów (wymaga nauczania) Efekty: -1 obrona +1 atak przez jedną turę na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 3 PK: 3
Lepszy grad ciosów (wymaga nauczania) Efekty: -2 obrona + 3 atak przez turę na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 5 PK: 6
Mistrzowski grad ciosów (wymaga nauczania) Efekty: -4 obrona +4 atak przez turę na siebie. Dodatkowo przy walce stylem Ifuincallem lub Grothast + 2 atak. Nauczyciele: Min. poziom: 9 PK: 12
Mocny cios (wymaga nauczania) Efekty: Powalenie (pod warunkiem,że przeciwnik ma nie więcej niż 2 poziomy więcej od postaci i w pierwszej fazie nie użył "obrony") +2 atak Nauczyciele: Min. poziom: 10 PK: 16
Lepszy mocny cios (wymaga nauczania) Efekty: Powalenie (pod warunkiem,że przeciwnik ma nie więcej niż 3 poziomy więcej od postaci i w pierwszej fazie nie użył "obrony") +3 atak Nauczyciele: Min. poziom: 12 PK: 20
Mistrzowski mocny cios (wymaga nauczania) Efekty: Powalenie (pod warunkiem,że przeciwnik ma nie więcej niż 4 poziomy więcej od postaci i w pierwszej fazie nie użył "obrony") -1obrona +4 atak na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 14 PK: 25
Obalenie (wymaga nauczania) Efekty: Powalenie przeciwnika (pod warunkiem,że agresor ma nie więcej niż 2 poziomy więcej od postaci) Nauczyciele: Min. poziom: 9 PK: 13
Cios z obrotu (wymaga nauczania) Efekty: W przypadku walki z kilkoma (2 lub więcej) przeciwnikami +3 atak Nauczyciele: Min. poziom: 10 PK: 15
Lepszy cios z obrotu (wymaga nauczania) Efekty: W przypadku walki z kilkoma (2 lub więcej) przeciwnikami +4 atak Nauczyciele: Min. poziom: 13 PK: 18
Mistrzowski cios z obrotu (wymaga nauczania) Efekty: W przypadku walki z kilkoma (2 lub więcej) przeciwnikami obrażenia x2 Nauczyciele: Min. poziom: 14 PK: 20
Śmiercionośny cios (wymaga nauczania) Efekty: Najpotężniejszy z ataków obrażenia x2 Nauczyciele: Min. poziom: 17 PK: 35
Mistrzowska parada (wymaga nauczania) Efekty: Ta umiejętność uniemożliwia trafienie postaci w następnej turze (pomijając crity) Nauczyciele: Min. poziom: 12 PK: 12
Kontratak (wymaga nauczania) Efekty: W następnej turze bohater połowę zadanych przez przeciwnika obrażeń dodaje jako premię do swojego ataku (przez turę) Nauczyciele: Min. poziom: 12 PK: 20
Mistrzowski kontratak (wymaga nauczania) Efekty: Bohater ignoruje obrażenia przeciwnika i dodaje je jako premię do ataku (w następnej turze) Nauczyciele: Min. poziom: 15 PK: 28
Finta (wymaga nauczania) Efekty: Bohater zmienia kąt ataku by ominąć zasłonę przeciwnika (ignoruje umiejętność obrona) Nauczyciele: Min. poziom: 8 PK: 13
Lepsza finta (wymaga nauczania) Efekty: Bohater zmienia kąt ataku by ominąć zasłonę przeciwnika (ignoruje umiejętność obrona) +1 atak Nauczyciele: Min. poziom: 10 PK: 15
Mistrzowska finta (wymaga nauczania) Efekty: Bohater zmienia kąt ataku by ominąć zasłonę przeciwnika (ignoruje umiejętność obrona) +2 atak Nauczyciele: Min. poziom: 12 PK: 19
Ostrze błyskawic (wymaga nauczania) Efekty: Bohater może zadać trzy ciosy jeden za drugim z czego tylko jeden może zostać obroniony (raz na walkę) Nauczyciele: Min. poziom: 14 PK: 30
Broń palna Szybki strzał (wymaga nauczania) Efekty: Przeładowanie skumulowane do 1 tury (przez 3 tury) kosztem -2 atak. Nauczyciele: Min. poziom: 5 PK: 6 Mistrzowski szybki strzał (wymaga nauczania) Efekty: Przeładowanie skumulowane do 1 tury (przez 4 tury). Nauczyciele: Min. poziom: 8 PK: 10
Potężny strzał (wymaga nauczania) Efekty: Atak bronią palną +2 kosztem spowolnionego przeładowania o 1 turę (przez 4 tury) na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 5 PK: 6 Lepszy potężny strzał (wymaga nauczania) Efekty: Atak bronią palną +3 kosztem spowolnionego przeładowania o 1 (przez 4 tury). Nauczyciele: Min. poziom: 7 PK: 9
Mistrzowski potężny strzał (wymaga nauczania) Efekty: Atak bronią palną +4 kosztem spowolnionego przeładowania o 1 (przez 4 tury). Nauczyciele: Min. poziom: 9 PK: 14
Snajperski strzał (wymaga nauczania) Efekty: +1 do ataku bronią palną przez turę na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 7 PK: 12
Lepszy snajperski strzał (wymaga nauczania) Efekty: +2 atak bronią palną przez turę na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 9 PK: 14
Mistrzowski snajperski strzał (wymaga nauczania) Efekty: +3 atak bronią palną przez turę na siebie. Nauczyciele: Min. poziom: 11 PK: 17
Inne Atak z zaskoczenia (wymaga nauczania) Efekty: +2 atak przez turę na siebie. Pierwszy atak jakąkolwiek bronią Nauczyciele: Min. poziom: 7 PK: 12
Lepszy atak z zaskoczenia (wymaga nauczania) Efekty: +3 atak przez turę na siebie. Pierwszy atak jakąkolwiek bronią Nauczyciele: Min. poziom: 9 PK: 14
Mistrzowski atak z zaskoczenia (wymaga nauczania) Efekty: +4 atak przez turę na siebie. Pierwszy atak jakąkolwiek bronią Nauczyciele: Min. poziom: 11 PK: 16
|