Ciekawostki | Pogoda na dziś | Najbliższy event |
Pogoda:
|
--- |
Broń biała
Atak
Atak bez bonusów
PK: 1
Obrona
Znacznie zwiększa prawdopodobieństwo na obronę ataku przeciwnika.
PK: 1
Potężny atak
(wymaga nauczania)
Efekty: -2 obrona + 2 atak przez jedną turę na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 4
PK: 4
Lepszy potężny atak
(wymaga nauczania)
Efekty: -3 obrona przez dwie tury na siebie +4 atak przez jedną turę na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 7
PK: 8
Mistrzowski potężny atak
(wymaga nauczania)
Efekty: -4 obrona +4 atak przez jedną turę na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 9
PK: 10
Grad ciosów
(wymaga nauczania)
Efekty: -1 obrona +1 atak przez jedną turę na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 3
PK: 3
Lepszy grad ciosów
(wymaga nauczania)
Efekty: -2 obrona + 3 atak przez turę na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 5
PK: 6
Mistrzowski grad ciosów
(wymaga nauczania)
Efekty: -4 obrona +4 atak przez turę na siebie. Dodatkowo przy walce stylem Ifuincallem lub Grothast + 2 atak.
Nauczyciele:
Min. poziom: 9
PK: 12
Mocny cios
(wymaga nauczania)
Efekty: Powalenie (pod warunkiem,że przeciwnik ma nie więcej niż 2 poziomy więcej od postaci i w pierwszej fazie nie użył "obrony") +2 atak
Nauczyciele:
Min. poziom: 10
PK: 16
Lepszy mocny cios
(wymaga nauczania)
Efekty: Powalenie (pod warunkiem,że przeciwnik ma nie więcej niż 3 poziomy więcej od postaci i w pierwszej fazie nie użył "obrony") +3 atak
Nauczyciele:
Min. poziom: 12
PK: 20
Mistrzowski mocny cios
(wymaga nauczania)
Efekty: Powalenie (pod warunkiem,że przeciwnik ma nie więcej niż 4 poziomy więcej od
postaci i w pierwszej fazie nie użył "obrony") -1obrona +4 atak na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 14
PK: 25
Obalenie
(wymaga nauczania)
Efekty: Powalenie przeciwnika (pod warunkiem,że agresor ma nie więcej niż 2 poziomy więcej od postaci)
Nauczyciele:
Min. poziom: 9
PK: 13
Cios z obrotu
(wymaga nauczania)
Efekty: W przypadku walki z kilkoma (2 lub więcej) przeciwnikami +3 atak
Nauczyciele:
Min. poziom: 10
PK: 15
Lepszy cios z obrotu
(wymaga nauczania)
Efekty: W przypadku walki z kilkoma (2 lub więcej) przeciwnikami +4 atak
Nauczyciele:
Min. poziom: 13
PK: 18
Mistrzowski cios z obrotu
(wymaga nauczania)
Efekty: W przypadku walki z kilkoma (2 lub więcej) przeciwnikami obrażenia x2
Nauczyciele:
Min. poziom: 14
PK: 20
Śmiercionośny cios
(wymaga nauczania)
Efekty: Najpotężniejszy z ataków obrażenia x2
Nauczyciele:
Min. poziom: 17
PK: 35
Mistrzowska parada
(wymaga nauczania)
Efekty: Ta umiejętność uniemożliwia trafienie postaci w następnej turze (pomijając crity)
Nauczyciele:
Min. poziom: 12
PK: 12
Kontratak
(wymaga nauczania)
Efekty: W następnej turze bohater połowę zadanych przez przeciwnika obrażeń dodaje jako premię do swojego ataku (przez turę)
Nauczyciele:
Min. poziom: 12
PK: 20
Mistrzowski kontratak
(wymaga nauczania)
Efekty: Bohater ignoruje obrażenia przeciwnika i dodaje je jako premię do ataku (w następnej turze)
Nauczyciele:
Min. poziom: 15
PK: 28
Finta
(wymaga nauczania)
Efekty: Bohater zmienia kąt ataku by ominąć zasłonę przeciwnika (ignoruje umiejętność obrona)
Nauczyciele:
Min. poziom: 8
PK: 13
Lepsza finta
(wymaga nauczania)
Efekty: Bohater zmienia kąt ataku by ominąć zasłonę przeciwnika (ignoruje umiejętność obrona) +1 atak
Nauczyciele:
Min. poziom: 10
PK: 15
Mistrzowska finta
(wymaga nauczania)
Efekty: Bohater zmienia kąt ataku by ominąć zasłonę przeciwnika (ignoruje umiejętność obrona) +2 atak
Nauczyciele:
Min. poziom: 12
PK: 19
Ostrze błyskawic
(wymaga nauczania)
Efekty: Bohater może zadać trzy ciosy jeden za drugim z czego tylko jeden może zostać obroniony (raz na walkę)
Nauczyciele:
Min. poziom: 14
PK: 30
Broń palna
Szybki strzał
(wymaga nauczania)
Efekty: Przeładowanie skumulowane do 1 tury (przez 3 tury) kosztem -2 atak.
Nauczyciele:
Min. poziom: 5
PK: 6
Mistrzowski szybki strzał
(wymaga nauczania)
Efekty: Przeładowanie skumulowane do 1 tury (przez 4 tury).
Nauczyciele:
Min. poziom: 8
PK: 10
Potężny strzał
(wymaga nauczania)
Efekty: Atak bronią palną +2 kosztem spowolnionego przeładowania o 1 turę (przez 4 tury) na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 5
PK: 6
Lepszy potężny strzał
(wymaga nauczania)
Efekty: Atak bronią palną +3 kosztem spowolnionego przeładowania o 1 (przez 4 tury).
Nauczyciele:
Min. poziom: 7
PK: 9
Mistrzowski potężny strzał
(wymaga nauczania)
Efekty: Atak bronią palną +4 kosztem spowolnionego przeładowania o 1 (przez 4 tury).
Nauczyciele:
Min. poziom: 9
PK: 14
Snajperski strzał
(wymaga nauczania)
Efekty: +1 do ataku bronią palną przez turę na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 7
PK: 12
Lepszy snajperski strzał
(wymaga nauczania)
Efekty: +2 atak bronią palną przez turę na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 9
PK: 14
Mistrzowski snajperski strzał
(wymaga nauczania)
Efekty: +3 atak bronią palną przez turę na siebie.
Nauczyciele:
Min. poziom: 11
PK: 17
Inne
Atak z zaskoczenia
(wymaga nauczania)
Efekty: +2 atak przez turę na siebie. Pierwszy atak jakąkolwiek bronią
Nauczyciele:
Min. poziom: 7
PK: 12
Lepszy atak z zaskoczenia
(wymaga nauczania)
Efekty: +3 atak przez turę na siebie. Pierwszy atak jakąkolwiek bronią
Nauczyciele:
Min. poziom: 9
PK: 14
Mistrzowski atak z zaskoczenia
(wymaga nauczania)
Efekty: +4 atak przez turę na siebie. Pierwszy atak jakąkolwiek bronią
Nauczyciele:
Min. poziom: 11
PK: 16
Offline